Første overnattingstur med norske skilt var med ungen vår som passasjer. Langhelg fra torsdag til søndag.
Torsdag lagde vi blendingsgardin til den ene takluken før vi drog og handlet masse på Biltema. Deretter var det TPH-møte på Kjelstad hvor det var flere campingbileiere.
First trip
Our first camping trip with Norwegian plates with our child as passenger, from Thursday to Sunday. The first day we made blindings for a roofhatch and bought a lot of stuff at Biltema. Afterwards we participated in a camper organization meeting.
Etter møtet drog vi opp til Dronningens utsikt for å overnatte.
Afterwards we drove up into the forest for camping.
Fredag hilste vi på sauene før vi kjørte til Brummundal for å kjøpe nytt forsete. Smurte samtidig opp håndbrekket, som er på forhjulene.
Friday we said hellow to some sheep before going to Brummundal to by a new passenger seat. Lubricated the hand brakes to, which are located on the front wheels.
Natten tilbragte vi på en traktorvei ved siden av en gårdsvei.
Staying the night on a tractor road besides a farmer road.
Derfra drog vi til en bade- og lekeplass ved Mjøsa hvor en lekte mens en annen tok bilder og arbeidet på bilen.
From there it was a short trip to a bathing- and playing ground at Mjøsa where one had fun while the other took pictures and worked on the car.
Etter å ha kost oss der, drog vi til min søster på Løten for å spise middag etc.
We continued to my sister on Løten for dinner etc.
Den siste natten tilbragte vi på den nederste parkeringsplassen til Stange dyrehage, hvor vi gikk og matet dyrene på søndagen.
The last night we were at the parking lot for a zoo named Stange dyrehage, where we fed the animals the last day.
På hjemveien stakk vi en kort tur innom Eidsvollsbygningen, hvor de hadde Barnas 1814.
On our way back home we had a little stop at Eidsvoll where the Norwegian constitution was written in 1814.
Da vi kom hjem og skulle snu i blindgaten vår, var jeg glad bilen ikke var enda lenger og for at den har relativt kort svingradius.
When arriving at home we had to turn around in our dead end road. I was then glad for the trucks limited length, stearing servo and short turning circle.